Sėklidės implantas

Sėklidės implantas (protezas) dedamas, kai sėklidės yra chirurgiškai pašalintos, ar kai jų nėra dėl gimimo defektų, ligų ar patirtų traumų.

Sėklidės implantas

Varpos implantai

Kas yra varpos implantai?

Varpos implantai, tai prietaisai, kurie operacijos metu dedami į varpos akytkūnius tam, kad vyrai galėtų turėti erekciją.

Prostatos vėžio simptomai, klasifikacija

Ankstyvose stadijose prostatos vėžio simptomai dažniausiai yra labai nežymūs, o dažnai vyras iš vis nieko blogo nejaučia. Tačiau jeigu yra tam tikri sutrikimai, verta pasirodyti urologui prostatos vėžio patikrai.

Prostatos vėžio simptomai

SelectMDx testas

SelectMDx testas, tai naujas genetinis prostatos vėžio tyrimas atliekamas tiriant paciento šlapimą, dar vadinamas „skysta biopsija“. Šis tyrimas neinvazyvus, nesukeliantis diskomforto pacientui, turintis net 95 proc. neigiamą prognostinę vertę, padedantis išvengti nereikalingų prostatos biopsijų bei parinkti teisingą tyrimų bei gydymo taktiką pacientui.

Hidrocelė

Hidrocelė (sėklidės vandenė) – tai būklė, kurios metu kapšelyje, tarp sėklidės dangalų pradeda kauptis skysčiai, padidėja kapšelio apimtis, kas sukelia nepatogumų. Hidrocelė būdingesnė naujagimiams ir pati be gydymo dažniausiai pranyksta iki 1 metų. Suaugusiems hidrocelė atsiranda dėl traumos ar infekcijos.

Varpos kreivumo gydymas

Peirono ligos ar įgimto varpos kreivumo gydymas panašus. Nėra bendrai priimto varpos kreivumo laipsnio ar funkcijos sutrikimo, kada gydymas būtinas. Gydymas reikalingas, kai liga trukdo lytiniams santykiams, sukelia skausmą ar psichologinį…

Varpos kreivumas bei Peirono liga

Varpos kreivumas arba Peirono liga tai sutrikimas, kurio metu varpa erekcijos metu nebūna tiesi, kas trukdo lytiniams santykiams, sukelia skausmą, psichologinį diskomfortą. Teigiama, kad varpos kreivumas bei Peirono liga retos patologijos, tačiau iš tikro tai kur kas dažnesnis susirgimas negu anksčiau manyta.

Senstančio vyro simptomų klausimynas

Ar jums atrodo, kad jūsų geriausi laikai jau praeityje? Ar jaučiatės prarandantys vyriškumą? Jums gali būti žemas testosteronas. Nepaisant to, kad vyrams nebūna tokios staigios menopauzės kaip moterims, visgi su amžiumi atsiranda simptomai, kurie trikdo gyvenimo kokybę. Šie simptomai susiję su testosterono kiekio mažėjimu dėl natūralaus senėjimo, ar priaugto svorio (nepriklausomai nuo amžiaus).Senstančio vyro klausimynas (daugiau…)

Vazektomija

Tai vyrams atliekama operacija, kurios tikslas – permanentinė kontracepcija arba sterilizacija (nevaisingumas). Operacijos metu perkerpami, perrišami, uždeginami ar kitaip pažeidžiami sėkliniai latakai, ko pasekoje orgazmo ir ejakuliacijos metu sustabdomas spermatozoidų patekimas į šlaplę, taip išvengiama moters apvaisinimo. (daugiau…)

Lėtinio cistito gydymas instiliacijomis

Lėtinio cistito gydymas dažnai yra sudėtingas. Kas tinka vienam pacientui gali visiškai netikti kitam. Nėra vieno tinkamo gydymo visiems. Dažniausiai skiriama daug ir įvairių antibiotikų, kurių efektas trumpas arba nepakankamas. Pasveikus užtenka vos pašalti kojas ir liga atsinaujina. Taip yra todėl, kad netenkama natūralaus apsauginio šlapimo pūslės sluoksnio bei ne visiškai nuslopinamas infekcinis procesas.instylan

Cirkumcizija

Apipjaustymas (cirkumcizija) – tai operacija, kurios metu pašalinama apyvarpė. Nepaisant to, kad tai pati dažniausia operacija pasaulyje, ji išlieka stipriai apipinta mitais ir gandais. Šio straipsnio tikslas atsakyti į dažniausiai užduodamus pacientų klausimus bei dvejones kylančias prieš operaciją.

Varikocelė – gydymas

Jums diagnozuota varikocelė? Operacija – vienintelis varikocelės gydymo būdas, tačiau ne visiems pacientams naudingas. Jūsų daktaras rekomenduos operaciją, jeigu:varikocelė laparoskopinė operacija (daugiau…)

Varikocelė – simptomai, diagnostika

Varikocelė, tai liga, kurios metu išsipučia ir padidėja kapšelio venos. Paprastai šiomis venomis iš sėklidžių turi nutekėti kraujas su mažu deguonies kiekiu bei maistinėmis medžiagomis. Patinimas atsiranda, kai kraujas teka venomis priešinga kryptimi negu turėtų, atgal į sėklidę. Ši liga panaši į kojų venų varikozę.varikocele (daugiau…)

Ūminis cistitas

Ūmus cistitas, tai ūmus šlapimo pūslės gleivinės uždegimas. Ši liga pasireiškia dažnu bei skausmingu šlapinimusi. Dažniausia šlapimo pūslės uždegimo priežastis – bakterinė infekcija. Negydoma ši liga gali tapti lėtiniu cistitu. Ūmus cistitas efektyviausiai gydomas trumpu antibiotikų kursu.

Cistitas

End of content