Lėtinio prostatito gydymas neurostimuliacija

Dažnai bet koks skausmas ar diskomfortas apatinėje pilvo dalyje, tarpvietėje, lytiniuose organuose diagnozuojamas kaip lėtinis prostatitas. Neteisingai diagnozavus šią ligą taikomas neteisingas, bei neefektyvus lėtinio prostatito gydymas. Lėtinis prostatitas maišomas su lėtiniu mažojo dubens skausmu, prostatos skausminiu sindromu bei šlapimo pūslės skausminiu sindromu. Noriu Jums pristatyti Lietuvoje retai naudojamą, bet labai efektyvų skausmo gydymo metodą

letinio prostatito gydymas neurostimuliacija (daugiau…)

Letinio prostatito testas

Lėtinio prostatito testas – tai JAV Nacionalinio Sveikatos Instituto sukurtas lėtinio prostatito simptomų vertinimo klausimynas (NIH Chronic Prostatitis Symptom Index (NIH-CPSI)). Šis 13 klausimų rinkinys, padeda nustatyti kaip efektyviai Jums gydomas lėtinis prostatitas.

Letinio prostatito testas

Prostatos vėžys, diagnostika

Lietuvoje nuo 2006m. vykdoma Priešinės liaukos vėžio ankstyvosios diagnostikos programa. Pagal šią programą vyrams nuo 50 iki 69 metų ir vyrams nuo 45 metų, jei jų tėvas, brolis ar sūnus sirgę prostatos vėžiu, 1 kartą per 2 metus nemokamai atliekamas prostatos specifinio antigeno (PSA) tyrimas, išskyrus atvejus kai:

Prostatos vėžys - Prostatos biopsija

Prostatos vėžys, rizikos veiksniai

Prostatos vėžys – tai dažniausia vyrų onkologinė liga. Kiekvienais metais Lietuvoje nustatoma daugiau nei 2000 naujų ligos atvejų ir sergamumas šia liga vis didėja. Dažniausiai serga vyrai virš 50 metų amžiaus, tačiau pacientų amžius vis jaunėja.

Prostatos vezys
Prostatos vėžys

Lėtinis prostatitas gydymas

Lėtinis prostatitas sunkiai diagnozuojama ir dar sunkiau gydoma liga. Dažnai simptomai skirtingi, sunkiai nusakomi, reikalaujantys kruopštaus anamnezės surinkimo ir diagnostinių tyrimų. (daugiau…)